nasze biura 
moje podróże
804 200 111
22 212 05 00
Centrum Rezerwacji czynne
pn.-pt. 8-22, sb. 9-22, nd. 10-21
 
O nas

Informacje

Usługi

Klub Neckermanna
Klub Neckermanna
Mapa biur Neckermann`a Biura w Polsce
newsletter Neckermann`a Nasz Newsletter

 

Neckermann Superbrand 2013

Neckermann Polska już po raz trzeci został uznany za jedną z najsilniejszych marek i zdobył tytułSuperbrand 2013 podkreślając swoją wysoką pozycję na polskim rynku turystycznym.

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat, obecnie w ponad 87krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie. Marki, które zdobyły prawodo posługiwania się Superbrands 2013, odznaczają się następującymi cechami: mają wysokąrozpoznawalność na polskim rynku (silna obecność i znajomość marki), oferują produkty i usługiwysokiej jakości i są polecane przez konsumentów oraz mają dużą siłę wizerunkową w oczachekspertów.

- Ostatni rok mocno zweryfikował rynek usług turystycznych pod kątem wiarygodności i jakościusług touroperatorów. Tym bardziej dziękujemy za tak prestiżowe wyróżnienie, które świadczyo sile marki Neckermann i jej uznaniu wśród klientów – powiedziała Magda Plutecka-Dydoń PRManager Neckermann Polska.

Siódma edycja Superbrands to wyjątkowo zaostrzone kryteria selekcji najsilniejszych wizerunkowomarek konsumenckich w Polsce. W tym roku to konsumenci mieli decydujący wpływ na wynikikońcowe. W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazłysię 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy ProcesCertyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000respondentów oraz z oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.

Certyfikat Superbrands 2013, uprawniający do używania tytułu Superbrand 2013 uzyskało tylko318 marek, co stanowi zaledwie 17% z początkowej puli przedstawionej do oceny.

Statuetka Touroperator Roku 2012

Neckermann zajął II miejsce w konkursie na Touroperatora Roku 2012 organizowanego przez IzbęTurystyki RP i Regionalne Izby Turystyki przy współudziale redakcji TTG Polska.
Biura agencyjne oceniały touroperatorów przyznając im punkty w następujacych kryteriach:


1) Najwięcej sprzedanych miejsc lub największy obrót,
2) Działalność przedstawicieli terenowych i działów agencyjnych,
3) System rezerwacyjny, materiały reklamowe i strona www,
4) Pomoc dla agentów / szkolenia, study toury oraz pomoc w ciężkich sytuacjach (pomyłki wrezerwacjach, reklamacje i inne).

Oddanie głosu było formą oceny i podziękowania tym touroperatorom, którzy rzetelnie i uczciwiepracują na rzecz wspólnych klientów, a także dbają o dobre relacje z agentami turystycznymi.
Nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że w tym roku w konkursie wzięła udział rekordowaliczba 1467 agentów.
 

Nasze Rodzinne wakacje triumfują

Katalog "Rodzinne wakacje" został jednogłośnie wybrany najlepszym katalogiem na rynku inagrodzony "Różą Kolumba 2012".
Ta wyjątkowa nagroda przyznana nam została przez Kapitułę IV edycji konkursu organizowanegoprzez redakcję Wiadomości Turystycznych. W jej skład wchodzą eksperci wielu dziedzin m.in.:redaktorzy, przedstawiciele PIT-u, prawnik, grafik, agent turystyczny oraz pilot wycieczek.Katalogi były oceniane m.in: pod kątem dostosowania formy do potrzeb czytelnika, zawartościmerytorycznej, poprawności redakcji, opracowania graficznego, przejrzystości, jakości druku izgodności prawnej. Uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się w 20 kwietnia, podczas imprezyinaugurującej Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2012.
Nasz katalog zajął pierwsze miejsce wśród 65 nadesłanych katalogów!
 

Przejrzysta Firma 2009

 

Neckermann został nagrodzony przez czołową wywiadownię gospodarczą Dun and Bradstreet Poland Certyfikatem „Przejrzysta Firma", świadczącym o rzetelności w wywiązywaniu się z obowiązku publikacji sprawozdań finansowych. Dany Certyfikat jest wyrazem wiarygodności i uczciwości finansowej firmy.


Diament miesięcznika Forbes 2009


Neckermann Polska znalazł się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa 2009 - firm,
które w ostatnich latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość.

Lista Diamentów miesięcznika Forbes została opracowana na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej wyniki finansowe oraz wartość majątku.

W rankingu ogólnopolskim Neckermann zajął
73 miejsce i znalazł się w gronie ponad 3000 najbardziej dynamicznie rozwijających się firm
w Polsce.



ThomasCook.pl Dobrą Stroną Turystyki

ThomasCook.pl uznano za najlepszą stronę biura podróży w plebiscycie Dobra Strona Turystyki organizowanym podczas XX Tour Salon w Poznaniu. Dobra Strona Turystyki to jedyny w Polsce przegląd stron internetowych branży turystycznej i hotelarskiej, w którym specjaliści i praktycy marketingu internetowego wyróżniają najbardziej profesjonalne i interesujące witryny www.

Należący do Neckermanna portal ThomasCook.pl to unikalny i nowoczesny serwis, w którym w pełni online można zarezerwować wycieczkę, bilet lotniczy, hotel w Polsce i zagranicą czy też wynająć samochód w dowolnym miejscu na świecie. Portal powstał z myślą o tym, aby „przybliżyć" wakacje do kilku kliknięć. Hasło „Twój portal na świat" przekazuje idee łatwego dostępu do szerokiej oferty turystycznej. Zapraszamy na www.thomascook.pl.

Neckermann ponownie Gazelą Biznesu 2008 r.

 

Neckermann Polska już po raz drugi znalazł się w gronie najbardziej dynamicznych polskich firm i otrzymał tytuł Gazeli Biznesu.

Gazele Biznesu przyznawane są przez kapitułę składającą się z najpopularniejszych dzienników ekonomicznych grupy wydawniczej Bonnier, w tym "Pulsu Biznesu". O miejscu w rankingu decydują: wzrost przychodów przedsiębiorstwa, dynamika rozwoju, profesjonalizm działania, wiarygodność, solidność i reputacja.


Fidelity Trophy 2009

 


W ramach obchodów okrągłej, 50-tej rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Marokiem, Neckermann Polska jako czołowy organizator imprez w tym kraju, został uhonorowany przez Ambasadę Królestwa Maroka nagrodą "Fidelity Trophy"




Neckermann w czołówce polskich firm

Neckermann już po raz trzeci został wyróżniony
w konkursie

Dobra Firma 2009,

organizowanym przez dziennik "Rzeczpospolita"
w ramach rankingu Lista 2000.

Biuro podróży znalazło się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw, które uzyskały najlepsze wyniki finansowe. Ranking opracowano  na podstawie otrzymanych sprawozdań finansowych za rok 2008. W tym roku ankiety trafiły do ponad 4000  firm, z których 2000 znalazło się w rankingu a tylko 19 z nich wyróżniono tytułem Dobra Firma.

Neckermann – Dobrą Firmą 2008 w rankingu Rzeczpospolitej

Neckermann, już drugi raz z rzędu znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce.  „Lista 2000” to swoisty przewodnik po polskiej przedsiębiorczości publikowany w Rzeczpospolitej od 2002 roku. Wyróżnienie jest tym bardziej znaczące, że jedynie trzy biura podróży znalazły się w gronie 2000 najefektywniej rozwijających się firm.

Superbrand 2012 dla Neckermanna

Neckermann Polska już po raz drugi został uznany za jedną z najsilniejszych marek i zdobył tytuł Superbrand 2012 podkreślając swoją silną pozycję na polskim rynku turystycznym. Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat w ponad 85 krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie.

Według definicji: „Superbrand - to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.

- Tytuł Superbrand jest dla nas ważnym wyróżnieniem i tym bardziej cennym, że przyznawanym przez naszych największych jurorów, czyli konsumentów. Cieszymy się, że w ich świadomości marka Neckermann jest synonimem udanych wakacji – powiedziała Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja powołana z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek. W sześciu polskich edycjach programu tzw. Rada Marek − niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu − wyłaniała grupę liderów, opierając się
o ich rozpoznawalność, unikalny charakter korzyści, które oferują, czy siłę więzi z klientami. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2800 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.

Róża Kolumba 2012 dla Rodzinnych wakacji

Katalog "Rodzinne wakacje" został jednogłośnie wybrany najlepszym katalogiem na rynku i nagrodzony "Różą Kolumba 2012". Ta wyjątkowa nagroda przyznana nam została przez Kapitułę IV edycji konkursu organizowanego przez redakcję Wiadomości Turystycznych. W jej skład wchodzą eksperci wielu dziedzin m.in.: redaktorzy, przedstawiciele PIT-u, prawnik, grafik, agent turystyczny oraz pilot wycieczek. Katalogi były oceniane m.in: pod kątem dostosowania formy do potrzeb czytelnika, zawartości merytorycznej, poprawności redakcji, opracowania graficznego, przejrzystości, jakości druku i zgodności prawnej. Uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się w 20 kwietnia, podczas imprezy inaugurującej Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2012. Nasz katalog zajął pierwsze miejsce wśród 65 nadesłanych katalogów! W dobie internetu i śmiałych form reklamy, katalog drukowany odgrywa coraz bardziej prestiżową rolę pozostając nie tylko opisem oferty, ale przede wszystkim wizytówką biura podróży, która trafia w ręce Klienta. Cieszymy się, że Neckermann jest tak wysoko oceniany. Otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów z biur podróży za co bardzo dziękujemy.

Godło Jakości Obsługi

Godło Jakość Obsługi 2009Z przyjemnością informujemy, że nasze biuro otrzymało

Godło JAKOŚCI OBSŁUGI

i znalazło się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce które otrzymały najwyższą ocenę jakości obsługi, dzięki opiniom 200-tysięcznej społeczności konsumentów.  

Program Jakość Obsługi, którego wyniki publikuje Rzeczpospolita trwa nieprzerywalnie już trzeci rok. Jego unikalność i ogromna popularność wynikają z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu nagrody mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce.

Lider Obsługi w branży turystycznej 2008

Z przyjemnością informujemy,
że Neckermann Polska został
Liderem Obsługi w branży
turystycznej według sondy
przeprowadzonej przez Manager Magazin.

Manager Magazin przeprowadził akcję "Szukamy polskich Liderów Obsługi", czyli firm, które słyną w kraju z doskonałego serwisu. Przez 2 miesiące czytelnicy magazynu brali udział w sondzie internetowej i wskazywali swoich Liderów i anty-Liderów z listy największych przedsiębiorstw z danej branży. Neckermann Polska zdobył najwyższe poparcie wśród czytelników magazynu.

Dziękujemy wszystkim klientom za uznanie i zaufanie!

Manager Magazin – numer 1(36) Styczeń 2008 - wywiad z Prezesem Neckermann Polska Krzysztofem Piątkiem

Neckermann wśród najsilniejszych marek Superbrands

Neckermann Polska znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku
i otrzymał tytuł Superbrand Polska.
Już po raz piąty międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 85 krajach wyłoniła marki, które odniosły największy sukces – wypracowały najsilniejszą pozycję na rynku, jak również znaczną przewagę nad konkurencją w świadomości konsumentów.

 

"Cieszymy się z tak prestiżowego wyróżnienia,
które świadczy o sile marki Neckermann
i jej wysokiej pozycji w branży turystycznej.
To właśnie zaufanie klientów jest dla nas największym wyznacznikiem sukcesu"
- powiedziała Magda Plutecka-Dydoń PR Manager Neckermann Polska.

 

Koncern Thomas Cook, do którego należy Neckermann Polska otrzymał również tytuł Superbrand 2009/2010 na rynku brytyjskim.
W tegorocznej polskiej edycji konkursu najlepsze marki wyłoniono spośród blisko 3000 produktów i usług. Tytuł ten zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek (poniżej 5% ogółu marek ocenianych przez konsumentów i Radę Marek). O sile konkursu świadczy fakt,
że blisko 75% konsumentów chętniej wybiera produkty oznaczone stemplem Superbrands niż inne w tej samej kategorii.
Uroczysta gala, zwieńczająca program, planowana jest na koniec stycznia 2011 r. Wtedy rozdane zostaną statuetki oraz przyznana nagroda dla marki honorowej, którą z poprzednich latach otrzymali m.in. Leszek Balcerowicz i Lech Wałęsa.

Róża Kolumba 2009

Neckermann zajął II miejsce w konkursie organizowanym przez Wiadomości Turystyczne na najładniejszy katalog biura podróży. "Różą Kolumba" został wyróżniony katalog Hiszpania-Portugalia Lato 2009. Kapituła Ekspertów oceniała zarówno walory estetyczne, jak i merytoryczne katalogów. W tegorocznym konkursie wzięło udział 38 biur, które wystawiły do rywalizacji aż 74 katalogi.


Neckermann.pl Użyteczną Stroną

Z radością informujemy, iż portal neckermann.pl został laureatem Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona. Certyfikat jest wyrazem uznania dla stron internetowych za stosowanie innowacyjnych rozwiązań
i najlepszych praktyk w zakresie usability.
   

 

9 czerwca 2010 podczas spotkania IAB UPDATE Fundacja Obserwatorium Zarządzania - organizator Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona, po raz drugi wręczyła Certyfikaty firmom z branży: artykułów biurowych, spożywczo – przemysłowej, turystycznej, wydawniczej, które w wyniku audytu stron internetowych, uzyskały najwyższe wyniki w zakresie użyteczności swoich serwisów.

Certyfikat jest przyznawany wyróżnionym serwisom, które uzyskają minimum 80% wartości Indeksu Użyteczna Strony. Nagroda jest wyrazem uznania za przestrzeganie zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-Klienta. Organizacje przystępujące do Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona podlegają szczegółowemu i wieloaspektowemu audytowi, którego celem jest określenie obszarów funkcjonowania serwisu, w których użytkownicy zgłaszają najwięcej trudności oraz określenie poziomu funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz jakości serwisu. Po zakończeniu etapu badawczego, każdy podmiot otrzymuje indywidualny raport, zawierający szczegółowe wyniki badania, jak również rekomendacje i wskazówki, które mogą pomóc w udoskonalaniu firmowego serwisu internetowego. Celem wprowadzanych zmian jest  przede wszystkim spełnienie oczekiwań e-klientów i sprawienie, aby ich doświadczenie z korzystania z serwisu było jak najlepsze.

Patronat honorowy nad Programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Złota strona tygodnika Wprost

 
Złotą stroną pierwszego tygodnia sierpnia tygodnika WPROST został nasz serwis Jury nagrodziło profesjonalizm serwisu, łatwość wyszukiwania ofert oraz ciekawe opisy atrakcyjnych miejsc.

 

Lider Informatyki 2009


Neckermann został wyróżniony tytułem Lidera Informatyki 2009 w konkursie  organizowanym przez Computerworld.

Konkurs organizowany jest przez redakcję od 13 lat i wyłaniaprzedsiębiorstwa oraz instytucje odnoszące sukcesy w dziedzinie informatyzacji.

Dotychczas do rywalizacji w konkursie przystąpiło ponad 800 firm i instytucji reprezentujących różne gałęzie gospodarki i sektory administracji publicznej.

Neckermann Polska - Lider informatyki Neckermann Polska - Lider informatyki Neckermann Polska - Lider informatyki

Neckermann Gazelą Biznesu 2007

 
Neckermann Polska otrzymał certyfikat potwierdzający przynależność do elitarnego grona Gazel Biznesu. To ranking dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw, publikowany corocznie na łamach Pulsu Biznesu. Gazele Biznesu to nagroda ciesząca się dużym uznaniem w społeczności polskich podmiotów gospodarczych. Wyróżnienia te przyznawane są firmom, które osiągają dobre wyniki finansowe, jak również są rzetelnym partnerem biznesowym.

Diament Forbesa 2010

Neckermann Polska już po raz drugi został wyróżniony Diamentem Forbesa, tym samym potwierdzając swoją obecność w elicie polskich firm, które najszybciej się rozwijają
i zwiększają swoją wartość.

Zestawienie Diamenty Forbesa powstaje we współpracy miesięcznika Forbes z firmą Dun & Bradstreet. Lista jest opracowana na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, która uwzględnia zarówno wyniki finansowe, jak i wartość majątku poszczególnych przedsiębiorstw. Umożliwia także zmierzenie potencjału przedsiębiorstw, przy uwzględnieniu wielkości realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.

Autorzy tegorocznego zestawienia podkreślają znaczenie obecności w rankingu, w obliczu obecnego spowolnienia gospodarczego: "w tegorocznym zestawieniu można poszukiwać firm, które z kryzysu wyjdą wzmocnione i wykorzystają szanse kryjące się w ożywieniu. Ranking „Forbesa" (...) jest unikalny ponieważ opierając się na informacjach zebranych w 2009 r., uwzględnia różne parametry finansowe i aktualne dane (...). To obraz gospodarki schyłku okresu prosperity i uderzenia fali kryzysu widziany przez pryzmat firm. Pozwala on prognozować kto będzie grał pierwsze skrzypce w czasie ożywienia."

W rankingu ogólnopolskim wśród firm średnich o przychodach 50-250 mln zł, Neckermann zajął 492 miejsce, natomiast w województwie mazowieckim 127.

Nagroda Turystyczna Poznaj Świat dla Neckermann Polska

 

Nagroda Turystyczna Poznaj Świat dla Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. za wyjątkowo wysoką jakość usług i największy program turystyki czarterowej w latach 2001 i 2002

Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. jest jednym z największych w Europie holdingów w branży turystycznej Thomas Cook. Na polskim rynku jest obecny od ponad dziesięciu lat.

Firma rozpoczęła działalność wprowadzając na polski rynek imprezy samolotowe z wylotem z Warszawy w trzech kierunkach: Hiszpania, Grecja, Tunezja oraz imprezy z dojazdem własnym.
W bieżącym roku jest to już ponad dwadzieścia kierunków czarterowych i wyloty z lotnisk regionalnych w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.


W 2001 r. Neckermann Polska wysłał za granicę 101 350 osób, co według rankingu Rzeczpospolitej dało firmie drugie miejsce w zagranicznej turystyce wyjazdowej. Przez ostatnie pięć lat Neckermann Polska wysłał za granicę ponad ćwierć miliona turystów.

W 2001 i 2002 r. Neckermann Polska otrzymał nagrodę PLL LOT SA za największy program czarterowych rejsów turystycznych.

W ofercie firmy i w rzeczywistości turyści znajdują ogromny wybór hoteli, od klasy średniej do komfortowej, apartamenty, kluby, mieszkania wakacyjne. Dowolny wybór liczby posiłków, oferta all inclusive lub wyżywienie we własnym zakresie - do wyboru przez urlopowicza.

Procent reklamacji jest minimalny, gdyż firma oferuje usługi wysokiej jakości. Jeśli po przyjeździe do hotelu gość ma powód do niezadowolenia, rezydenci starają się usunąć niedociągnięcia. Gdyby pomimo starań problemu nie udało się rozwiązać w ciągu 24 godzin, goście mogą zrezygnować z usługi i wrócić do domu najbliższym rejsem, i otrzymać pełen zwrot kosztów imprezy.

Hasło:

Każdy klient jest zadowolonym klientem
- Neckermann to udany urlop

jest nie tylko reklamą, ale odzwierciedla rzeczywistość.

Poznaj Świat

 
KOMUNIKAT PRASOWY

Warszawa, 15 października 2002

Z wielką satysfakcją zawiadamiamy, że Kapituła Nagrody Turystycznej Poznaj Świat (połączone siły Rady Turystycznej i Kolegium Redakcyjnego) doroczną Nagrodę Turystyczną 2003 postanowiła przyznać firmom, które w sposób szczególny przyczyniły się do rozwoju i poprawy wizerunku turystyki polskiej:

Neckermann Polska - za wyjątkowo wysoką jakość usług i największy program turystyki czarterowej w latach 2001 i 2002
Zamek Królewski w Warszawie - za stworzenie tętniącego życiem centrum turystycznego i przybliżanie świata przez organizację wystaw habsburskiej, wazowskiej i carskiej
PLL LOT - za wywalczenie pozycji lidera wśród linii lotniczych Europy Środkowej i Wschodniej

Nagrodę specjalną otrzymała Fundacja Porozumienie bez barier założona przez Panią Jolantę Kwaśniewską za zorganizowanie w ramach programu Otwórzmy dzieciom świat zagranicznych wyjazdów dla ponad 3000 dzieci szczególnie pokrzywdzonych przez los, dla których wyjazdy te były podróżami marzeń

Wizualizacją nagrody jest gotowa do drogi staroświecka waliza ze znakiem graficznym Laureata i nijak nie mogącą się w niej pomieścić Kulą Ziemską z logo Poznaj Świat na równiku, całość na malachitowej podstawie z wygrawerowanym rokiem.


Laureaci uzyskują prawo do promowania do końca 2003 roku siebie i swoich produktów przez używanie logo Poznaj Świat, które znane jest biernie 24% Polaków powyżej 15 roku życia, a zaś czynnie znane 4,7% tej populacji.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się wieczorem 15 października br. w Wielkiej Sali Balowej na Zamku Królewskim w Warszawie. Dla Laureatów i Gości fanfary na wszystkie pory roku zagrał zespół MoCarta. Laureaci otrzymali reprint karty z oryginalnej Biblii Gutenberga z Pelplina, a wszyscy okolicznościowe sztychy z widokiem na Plac Zamkowy na papierze czerpanym ze znakiem wodnym.

Z tej uroczystości nadany był półgodzinny reportaż telewizyjny w naszym programie Poznaj Świat w niedzielę 20 października br. o godzinie 16.30.

Bogusław Węgliński
przewodniczący Kolegium Redakcyjnego

 

 
Last minute !!!
oferty z ostatniej chwili

Antalya
Doris Aytur
wylot: 2014-08-13
Katowice
1282,- PLN

Słoneczny Brzeg
Hotel Bohemi
wylot: 2014-08-25
Wrocław
1295,- PLN

Korfu
Apartamenty Annaliza
wylot: 2014-09-16
Katowice
1351,- PLN

Zakynthos
Hotel Letsos
wylot: 2014-08-29
Katowice
1403,- PLN

Hurghada
Hotel Triton Empire
wylot: 2014-08-29
Warszawa
1630,- PLN

Podgorica
Hotel Slovenska Plaza
wylot: 2014-08-21
Warszawa
1891,- PLN

Costa del Sol
Gran Hotel Elba Estepona
wylot: 2014-09-29
Warszawa
3705,- PLN

Zobacz więcej ofert
 
Dostępne informacje, opisy, specyfikacje, reklamy lub cenniki nie stanowią oferty Neckermann`a w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Neckermann Polska BP sp. z o.o. & Anim Team 2002 - 2014