nasze biura 
Strefa klienta
 804 200 111
 22 212 05 00
Centrum Rezerwacji czynne
poniedziałek-sobota:9-22, niedziela:10-21
   

Jakość

Naszym priorytetem jest Państwa zadowolenie, dlatego zapewniamy w pełni komfortowy i bezpieczny wypoczynek. Od początku do końca dokładamy wszelkich starań, by służyć Państwu fachową opieką i poradą od chwili, gdy zdecydują się Państwo na zapoznanie się z ofertą naszego biura aż do czasu, gdy zadowoleni i wypoczęci wrócą Państwo ze swojego urlopu.

  • Państwa urlop rozpoczyna się już w biurze podroży. Dlatego tez stale inwestujemy w wykształcenie i doświadczenie naszych pracowników, organizując szkolenia oraz wyjazdy informacyjne do krajów znajdujących się w naszej ofercie. Dzięki temu w biurach własnych oraz biurach agencyjnych Neckermann Polska, czekają na Państwa kompetentni pracownicy, którzy chętnie odpowiedzą na Państwa pytania, rozwieją wszelkie wątpliwości oraz doradzą optymalną dla Państwa formę spędzenia urlopu, tak by zaplanowany wypoczynek w pełni odpowiadał Państwa oczekiwaniom.

  • Przewoźnikom lotniczym - naszym partnerom stawiamy wysokie wymagania, pragniemy bowiem, by dotarli Państwo bezpiecznie i komfortowo do celu podróży. Z tego też względu współpracujemy wyłącznie z renomowanymi liniami lotniczymi. Doskonała jakość usług, możliwość przewozu nietypowego bagażu oraz wyboru specjalnego menu - to nasz standard.

  • Na lotnisku krajowym, przy stanowisku Neckermann Polska, nasi przedstawiciele udzielą Państwu wszelkich informacji związanych z wylotem. W razie potrzeby chętnie pomogą Państwu przy odprawie bagażowej. W przypadku odlotów z lotnisk niemieckich prosimy o korzystanie z usług Neckermann Service przy stanowiskach znajdujących się w hali odlotów. 
  • Po przylocie na miejsce, na lotnisku powita Państwa przedstawiciel koncernu Thomas Cook. Wskaże on Państwu drogę do odpowiedniego autobusu transferowego. Wygodny, klimatyzowany autokar szybko dowiezie Państwa do hotelu. Rezydent nie towarzyszy w transferze autobusowym z/do hotelu. Częstotliwość wizyt rezydenta zależy od liczby gości w danym obiekcie.
  • Do opieki nad naszymi gośćmi zatrudniamy ponad 1600 przeszkolonych rezydentów, którzy pracują w 74 regionach turystycznych na całym świecie. Na większości kierunków, które zarezerwują Państwo z katalogów (Bliskie Podróże i HIT) z przelotem gwarantujemy rzetelną i profesjonalną opiekę polskojęzycznych przedstawicieli.

  • Spotkanie powitalne z rezydentem sprawi, że poczują się Państwo pewnie w miejscu Państwa wypoczynku. Rezydent przekaże Państwu wszelkie niezbędne informacje dotyczące Państwa hotelu, udzieli wielu praktycznych wskazówek, opowie o okolicy, lokalnych zwyczajach i atrakcjach. Rezydent udzieli Państwu także informacji o możliwości skorzystania z wycieczek fakultatywnych organizowanych przez lokalna agencje oraz możliwościach wynajmu samochodu, jeżeli zdecydują się Państwo na poznawanie okolicy na własną rękę.

  • Na tablicy ogłoszeniowej Neckermann Polska usytuowanej najczęściej w lobby hotelowym, znajdą Państwo informacje dotyczące m. in. godzin wizyt rezydenta oraz numer telefonu SOS. Telefon SOS został oddany do Państwa dyspozycji, by mogli się Państwo czuć bezpiecznie przez cała dobę. Telefon SOS czynny jest przez 24 godziny i jest do Państwa dyspozycji w nagłych przypadkach, gdy niezwłocznie potrzebna jest pomoc naszego przedstawiciela.
    Obok tablicy informacyjnej znajdą Państwo segregator z informacjami w języku polskim o miejscu Państwa pobytu, o proponowanych wycieczkach i lokalnych atrakcjach.

  • Podczas Państwa urlopu rezydent będzie u Państwa w hotelu kilkakrotnie o wyznaczonych porach. W przypadku, gdyby podczas Państwa urlopu pojawiły się pytania, zachęcamy do korzystania z wizyt rezydenta w hotelu. W niektórych miejscowościach znajdują się także biura Neckermann Service, gdzie dyżurują niemiecko i angielskojęzyczni rezydenci naszego biura, którzy także chętnie służą Państwu radą i pomocą.
  • Informacje o godzinie transferu powrotnego na lotnisko znajdą Państwo w segregatorze informacyjnym na ok. 48 godzin przed planowanym wylotem. Na lotnisku w dniu wylotu będzie na państwa czekał rezydent lub pracownik naszego lokalnego kontrahenta. Skieruje on Państwa do odpowiedniego stanowiska check-in i w razie potrzeby będzie Państwu towarzyszył podczas odprawy bagażowej
  • Państwa zadowolenie jest celem pracy naszych rezydentów. Decydując się na wypoczynek z Neckermann Polska mogą być Państwo pewni, iż podczas urlopu, nasi przedstawiciele w miejscu będą do Państwa dyspozycji i dołożą wszelkich starań, by z urlopu wrócili Państwo w pełni zadowoleni. Wierzymy, iż wkrótce przekonają się Państwo sami, iż "Neckermann to udany urlop!"

Aktywnie uczestniczymy w działaniach na rzecz środowiska. Nasze hotele włączone są w uznany na świecie systemem certyfikacji Travelife, który na podstawie 100 kryteriów kontroluje i ocenia ich zaangażowanie w ochronę środowiska. 

Wszystkie hotele w naszych katalogach, które przejmują ekologiczną oraz społecznąodpowiedzialność w ramach standardów Travelife wyróżnione są odpowiednią nagrodą. 

 

Hotele o wyjątkowo wysokim zaangażowaniu w zakresie ochrony środowiska.
Hotele aktywnie zaangażowane w ochronę środowiska
Hotele świadome swojej odpowiedzialności wobec środowiska.

 

Mogą Państwo być pewni, że w wyróżnionych hotelach oszczędza się wodę i prąd, zmniejsza się zanieczyszczenie środowiska a pracownicy hotelu zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę. Wiecej o działaniach Thomas Cook Group na rzecz zrównoważonego rozwoju: http://www.thomascookgroup.com/?filter=27

Nasi pracownicy dbają o komfort Państwa wypoczynku w każdym miejscu, do którego się udadzą.  Do opieki nad naszymi Gośćmi zatrudniamy ponad 1600 przeszkolonych rezydentów, którzy pracują w 74 regionach turystycznych na całym świecie. Na większości kierunków, które zarezerwują Państwo z katalogów (Bliskie Podróże i HIT) z przelotem gwarantujemy rzetelną i profesjonalną opiekę polskojęzycznych przedstawicieli. Na tablicy ogłoszeniowej Neckermann Polska usytuowanej najczęściej w lobby hotelowym, znajdą Państwo informacje dotyczące m.in. godzin wizyt rezydenta oraz numer telefonu SOS, który uruchomiliśmy, aby nasi goście mogli czuć się bezpiecznie przez całą dobę. Czynny przez 24 h telefon SOS jest do Państwa dyspozycji w nagłych przypadkach, gdy niezwłoczna jest pomoc naszego przedstawiciela.  

 

 

Dostępne informacje, opisy, specyfikacje, reklamy lub cenniki nie stanowią oferty Neckermanna w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Neckermann Polska BP sp. z o.o. & Anim Team 2002 - 2017