powrót

Oferta Casa Cook skierowana jest do nowej grupy klientów Thomasa Cooka - mieszkańców wielkich miast, dla których bycie trendy, moda i styl mają duże znaczenie. Osoby te dbają o zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym, a wolny czas spędzają w towarzystwie przyjaciół.

Nazwa CASA (z jęz. włoskiego i hiszpańskiego: "dom") wyjaśnia koncepcję marki: każdy hotel będzie miał swój indywidualny charakter dzięki atmosferze, meblom vintage, czy starannie dobranym dodatkom. Granica między restauracją, barem i basenem będzie celowo zatarta, tak aby stworzyć wspólną przestrzeń dla gości. Takie elementy wyposażania jak długie stoły, siedziska, wygodne sofy czy hamaki - wspomogą łatwą komunikację. Każdy gość będzie mógł wypoczywać we własnym rytmie, nie będzie ograniczony godzinami posiłków. Przez cały dzień goście będą mogli delektować się zdrową kuchnią przyrządzaną z wyselekcjonowanych składników lokalnych i regionalnych.


Zobacz również: