Wakacje z nami oceniane są na:

8,48*/10

Wskaźnik rekomendacji Net Promoter Score = 52,13*

*na podstawie 15162 ankiet powyjazdowych.

Inspirują nas klienci - dbając o jak najwyższy poziom usług, staramy się tworzyć ofertę spełniającą ich oczekiwania. To opinia klientów jest dla nas najcenniejszym źródłem informacji, pomocnym przy doskonaleniu i tworzeniu kolejnych wakacyjnych przeżyć. Dzięki regularnym badaniom ankietowym na bieżąco monitorujemy potrzeby naszych klientów, pamiętając, że to oni są w sercu naszego działania. NPS (Net Promoters Score) jest wskaźnikiem mówiącym o gotowości do rekomendacji firmy swoim znajomym i rodzinie. W naszej ankiecie powyjazdowej pytamy naszych klientów z jakim prawdopodobieństwem poleciliby biuro Neckermann Podróże jako organizatora wypoczynku znajomym i rodzinie. Cieszymy się z tak wysokiego wyniku NPS, który świadczy o dużej lojalności i zaufaniu do naszej marki. W przypadku światowej czołówki NPS sięga 50-80.
*Net Promoter Score - NPS jest wskaźnikiem mówiącym o gotowości do rekomendacji firmy swoim znajomym i rodzinie. W badaniu będącym podstawą ustalenia wskaźnika prosi się klientów by ocenili posługując się skalą od 0 do 10, gdzie 0 oznacza „zupełnie nieprawdopodobne”, a 10 – „bardzo prawdopodobne”, na ile prawdopodobne jest to, że polecą usługi firmy swojemu przyjacielowi lub znajomemu. Osoby, które wskażą ocenę 10-9 są określani mianem promotorów (ang. “promoters”, wskazujące 8-7 to neutralni a 6-0 to krytycy (ang. “detractors”). Wskaźnik NPS = P – D, gdzie P to procent promotorów w badanej populacji a D to procent krytyków w badanej populacji. Klientów, którzy zaliczają się go grona neutralnych nie uwzględnia się w analizie.

Sprawdź aktualne wyniki wskaźnika NPS dla innych firm

Opinie Klientów

WAKACJE OD SERCA

„Neckermann to udany urlop” to więcej niż hasło. To obietnica od serca. Serce, które wkładamy w naszą pracę, towarzyszy klientom na każdym etapie podróży, od momentu rezerwacji, aż po szczęśliwy powrót z wakacji. „Słoneczne serce” będące symbolem Neckermanna odzwierciedla pasję i zaangażowanie, ale jest też zapewnieniem, że klienci mogą nam zaufać, bo dotrzymujemy obietnic.

Pewność i Zaufanie

U podstaw naszego biznesu leży 175 lat doświadczenia
w tworzeniu wspaniałych wakacji.

Jako pierwsi na świecie organizowaliśmy podróże, jesteśmy więc ekspertami.

Mamy atrakcyjne i przejrzyste ceny.

Pieniądze naszych klientów są w pełni bezpieczne.

Wyjeżdżając z nami, możesz mieć pewność,
że nasz biznes jest oparty na odpowiedzialności społecznej

Jakość

Uważnie wybieramy hotele do naszej oferty. Standardy jakości w obiektach
są regularnie kontrolowane, aby zapewnić naszym klientom pełny komfort.

Przyznajemy szczególne wyróżnienia ulubionym hotelom naszych klientów.

Ścisła współpraca z hotelarzami pozwala nam
na ciągłe podnoszenie jakości usług.

Nasi klienci są głównym źródłem motywacji do doskonalenia.
Natychmiast reagujemy na informacje zwrotne i opinie o naszych wycieczkach.

Transparentność

Komunikujemy się w uczciwy sposób.
Otwarcie i szczerze rozmawiamy tworząc wizerunek wiarygodnej firmy.

Współpracujemy z portalami wymiany opinii.
Nasi klienci mogą poznać szczere opinie osób,
które były już z nami na wakacjach.

Opisy hoteli w naszych katalogach i na stronie internetowej
są dokładne i zawsze aktualne.
Dzięki setkom zdjęć nasi klienci mają pewność
gdzie spędzą swoje wymarzone wakacje.

Obsługa

Nasi klienci są pod stałą opieką. W każdej chwili mogą liczyć na pomoc rezydentów lub konsultantów, poprzez usługę Connected Service.

Nigdy nie przestajemy słuchać! Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu,
zarówno w Polsce jak i na miejscu wypoczynku.

I co najważniejsze: klienci są w sercu naszej działalności.
Dbamy, aby czuli to w każdym momencie swojej wakacyjnej podróży.

Connected service

Neckermann/Thomas Cook zapewnia swoim klientom kompleksową obsługę w wielu miejscach wypoczynku. Serwis Connected dostępny jest codziennie przez całą dobę. Oferujemy szeroki zakres usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Nasi eksperci pozostają do dyspozycji klientów, którzy sami decydują kiedy i w jaki sposób się z nami skontaktują.

20 lat doświadczenia w Polsce. Bezpieczeństwo najstarszej marki turystycznej z 175-letniĄ tradycją.

Wyznaczając standardy na polskim rynku, marka Neckermann od 20 lat jest synonimem najwyższej jakości usług turystycznych. „Słoneczne serce” będące symbolem Neckermanna to gwarancja bezpieczeństwa, którą daje przynależność do Thomas Cook Group – światowego lidera turystyki, z którym podróżuje co roku ponad 20 milionów klientów. To również wiarygodność i doświadczenie najstarszej i najbardziej znanej marki turystycznej z historią sięgającą 1841 r. Spełniamy marzenia klientów dając im niezapomniane chwile – udane wakacje!