Centrum Obsługi Klienta

Opieka rezydenta

Wybierając wakacje z Neckermannem w wielu hotelach na całym świecie możesz skorzystać z pomocy rezydenta, który odpowie na wszystkie Twoje pytania, doradzi w wyborze wycieczek fakultatywnych oraz pomoże rozwiązać każdy problem.

Centrum Obsługi Klienta

Podczas swoich wakacji możesz w każdej chwili skontaktować się ze swoim polskojęzycznym rezydentem za pomocą wiadomość e-mail, SMS, Live Chat lub połączenie telefoniczne.

Obsługa 24/7
Dokładne informacje na temat tego, jak skontaktować się ze swoim rezydentem znajdziesz w dokumentach podróży.
Transfer powrotny

W wielu miejscach wypoczynku informacje o transferze powrotnym dostępne są na 2 dni przed wylotem na stronie internetowej kliknij.

Po zarejestrowaniu się na podanej stronie, informacja o transferze zostaje wysyłana automatycznie mailem lub sms-em. Informacji o transferze udzielamy także telefonicznie, mailowo lub sms-em po podaniu 8-cyfrowego numeru rezerwacji.