Więcej korzyści

Tylko w Neckermann Podróże:

wyselekcjonowane hotele, w których dodaliśmy dodatkowe korzyści dla Twojej wygody.
Zwróć uwagę na specjalną etykietę WIĘCEJ KORZYŚCI

24H SATYSFAKCJA



Korzyść


Zapewniamy zgodność hotelu z opisem. Gdyby jednak zdarzyło się, że po dotarciu na miejsce odbiega on od opisu, w ciągu 24 godzin od Twojego zgłoszenia naszemu przedstawicielowi, znajdziemy rozwiązanie lub przeniesiemy Cię do innego hotelu o tym samym standardzie. Jeśli nie zdołamy Ci pomóc, otrzymasz od nas bon stanowiący 25% wartości imprezy turystycznej do wykorzystania podczas kolejnego urlopu z Neckermann Podróże lub zapewnimy powrót pierwszym dostępnym lotem i zwrócimy pieniądze (więcej w „Ważnych Informacjach” na końcu katalogu).

SPRAWDZONA JAKOŚĆ



Korzyść


Nasi doświadczeni managerowie regularnie monitorują hotele dbając o najwyższe standardy i poziom usług. Ściśle współpracujemy z hotelarzami, aby mieć pewność, że jakość, serwis i gościnność spotkają się z oczekiwaniami naszych klientów.

OPIEKA 24/7



Korzyść


Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wskazówek i informacji odnośnie miejsca pobytu czy chcesz zgłosić problem, jesteśmy do dyspozycji za pośrednictwem Connected Service przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Oferujemy szeroki zakres usług dostosowany do indywidulanych potrzeb. Sam decydujesz kiedy, i w jaki sposób się z nami skontaktować – telefonicznie, poprzez SMS czy e-mail. W wielu hotelach rezydent odwiedzi naszych klientów osobiście.

O firmie


Dla Klientów


Dla Partnerów