Przydatne informacje

Kiedy i jak otrzymam dokumenty podróży?
zobacz więcej
Dokumenty podrózy wysyłane są e-mailem na 14 dni przed wyjazdem do opłaconych rezerwacji. W przypadku rezerwacji krótkoterminowych (mniej niż 14 dni) prosimy zabrać ze sobą dowód wpłaty na lotnisko/do hotelu.
zobacz mniej
Jak mogę zapłacić?
zobacz więcej
Możliwe sposoby płatności są zależne od ilości dni do wyjazdu od momentu rezerwacji. Akceptujemy płatności online, kartą, przelew tradycyjnym lub gotówką w biurze własnym Neckermann Podróże.
zobacz mniej
Jakie są terminy płatności?
zobacz więcej
W większości przypadków przedpłata na zarezerwowaną wycieczkę będzie konieczna do uiszczenia natychmiast. Aby dowiedzieć się więcej przejdź do strony płatności.
zobacz mniej
Czy moja rezerwacja online jest bezpieczna?
zobacz więcej
Tak. Twoje dane osobiste są szyfrowane w formacie Secure Sockets Layer (SSL).
zobacz mniej
Jak i kiedy sprawdzić godziny przelotów?
zobacz więcej
Obowiązek sprawdzenia godzin przelotu na 24h przed wylotem obowiązuje wszystkich klientów Neckermann Podróże. Aktualne godziny przelotów można znaleźć w Strefie Klienta, Państwa biurze podróży lub pod numerami telefonów 804 200 111 / 22 212 05 00.
zobacz mniej
Faktura do rezerwacji
zobacz więcej
Faktury dla klientów są wystawiane po zakończeniu się imprezy turystycznej. Wszystkie informacje na fakturze są zgodne z danymi z rezerwacji. Nie potwierdzamy stanu pokrewieństwa na fakturach. Nie wpisujemy daty urodzin na fakturach. Istnieją odpowiednie dokumenty oraz instytucje, które są w stanie potwierdzić stan faktyczny. Składając zapotrzebowanie na fakturę prosimy określić następujące dane:


- numer rezerwacji,
- nazwę nabywcy,
- 1 z 4 treści (do wyboru),
- ewentualne informacje dodatkowe,
- adres korespondencyjny, jeżeli jest on inny, niż na fakturze.


Jednocześnie przypominamy, że nie wystawiamy faktur za produkt niemiecki. Klienci otrzymują rachunek z Niemiec, czyli Reisebestatigung Rechnung.
zobacz mniej
Jak mogę zmienić błąd w podanych danych w formularzu rezerwacji?
zobacz więcej
Prosimy o niezwłoczny kotnakt z naszym Centrum Rezerwacji (+48 22 212 05 00) czynnym: poniedziałek - sobota 9-22, niedziela 10-21.
zobacz mniej
Czy mogę przedłużyć dobę hotelową?
zobacz więcej
Przedłużenie doby hotelowej jest możliwe tylko w recepcji hotelu w miarę dostępności. ( zazwyczaj na 24 godziny przed końcem pobytu). Przedłużenie doby hotelowej odbywa się bez pośrednictwa organizatora wyjazdu.
zobacz mniej
Dyrektywa (UE) 2015/2302
zobacz więcej
Więcej informacji dotyczących najważniejszych praw zgodnie z dyrektywą (UE) 2015/2302 kliknij
zobacz mniej

Kiedy i jak otrzymam dokumenty podróży?

Zobacz więcej