Artur Rezner - nowy Commercial Director w Neckermann Podróże

Data publikacji: 14.09.2018 | Autor: Magdalena Plutecka
Firma Neckermann Podróże, jeden z największych na rynku europejskim touroperatorów, rozpoczęła współpracę z nowym dyrektorem - Arturem Reznerem.

Artur Rezner dołączy do zespołu 1 października 2018 i będzie odpowiedzialny za dużą część biznesu Neckermanna. Pod jego skrzydłami znajdzie się cały dział handlowy: współpraca z biurami franchisingowymi, agencyjnymi, dział sprzedaży grupowej, biura własne firmy oraz wsparcie sprzedaży (helpdesk i dział relacji z klientami).

Prezes Neckermann Podróże - Maciej Nykiel wiąże duże nadzieje z pojawieniem się nowego dyrektora: „Jestem przekonany, że doświadczenie Artura, znajomość rynku, kompetencje branżowe oraz managerskie i jego wieloletnie kontakty z siecią agencyjną pozwolą nam na znaczne zwiększenie naszych udziałów na polskim rynku. Mamy wspólnie wiele nowych pomysłów, które przyniosą wiele korzyści naszym Partnerom franchisingowym i agencyjnym.” - powiedział.

Artur Rezner
Artur Rezner to znany i ceniony manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży turystycznej. Przez 12 lat pracował w TUI Poland, z kolei przez ostatnie 3 lata z sukcesem rozwijał nową na polskim rynku markę - Mouzenidis Travel. „Decyzja o zmianie nie była łatwa, jednak ilość wyzwań i możliwości rozwoju w Neckermann Podróże spowodowały, że zdecydowałem się na ten krok. – powiedział Artur Rezner.

Neckermann Podróże należy do jednego z największych koncernów turystycznych na świecie - Thomas Cook Group plc. Do grupy należy m.in.: kilka sieci hotelowych i linia lotnicza. Neckermann Podróże jednym z najdłużej działających na polskim rynku, globalnych graczy. W swoim portfolio ma nie tylko produkt czarterowy do większości regionów Europy, ale również bardzo szeroką ofertę wyjazdów do dalekich krajów i największą na rynku wśród polskich touroperatorów ofertę z dojazdem własnym. W Polsce Neckermann Podróże od wielu lat utożsamiany jest z rzetelnością i wysoką jakością świadczenia usług. Sieć sprzedaży touroperatora liczy 1400 biur agencyjnych oraz 42 salony firmowe.

„Naszą przewagą na rynku jest kompleksowość oferty, bardzo szerokie portfolio hotelowe, wysoka jakość produktu oraz serwis posprzedażowy na najwyższym poziomie. Jeżeli dodamy do tego dobrą współpracę w siecią franchisingową i agencyjną sukces mamy zapewniony. - podsumowuje Nykiel.