Neckermann powiększa dział sprzedaży

Data publikacji: 14.03.2019 | Autor: Magdalena Plutecka
Neckermann stawia na ściślejszą współpracę z biurami agencyjnymi. Nowe kadry zasilą szeregi tego touroperatora już w kwietniu. Do zespołu handlowego dołącza znany manager Artur Godlewski oraz Anna Bliskowska. Artur przez ostatnie lata pracował jako Kierownik Sieci Sprzedaży w Mouzenidis Travel, wcześniej współpracował z agentami z ramienia Net Holiday. Anna Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w Net Holiday, zna doskonale produkt Neckermanna, ponieważ przez wiele lat prowadziła biuro franczyzowe tego touroperatora.

Kadry

„Nasi współpracownicy - biura agencyjne są dla nas bardzo ważne. Zależy mi, aby doskonale znali produkt i zalety Neckermanna, stąd te wzmocnienia sprzedażowe - mówi Artur Rezner Commercial Director w Neckermann. - Zarówno Ania, jak i Artur to doświadczeni managerowie, znają świetnie rynek agencyjny i potrzeby naszych partnerów handlowych. Jestem przekonany, że ściślejsza współpraca w biurami agencyjnymi przyniesie obopólne korzyści biznesowe. - dodaje.

Artur Godlewski będzie kierował sprzedażą Neckermann w Polsce Południowej, przy wsparciu doświadczonej kierowniczki regionalnej - Izabeli Szerer, Anna Bliskowska obejmuje z kolei region Zachodni. Team kierowników regionalnych uzupełnia Piotr Kołodziej, który z sukcesem kieruje sprzedażą w Polsce Centralnej.

Wzmocnienia w terenie to nie jedyne zmiany w Neckermannie. W celu lepszej obsługi agentów touroperator zwiększa liczbę pracowników w dziale helpdesk

- Chcemy, aby nasz serwis agencyjny był najlepszy na polskim rynku. - mówi Artur Rezner. - Od kilku tygodni mamy w sprzedaży nowe produkty oparte o dynamiczne pakietowanie i przeloty liniowe oraz low cost. Więcej osób w dziale wsparcia sprzedaży – helpdesk to również sprawniejsza obsługa zapytań naszych partnerów, dotycząca właśnie tych nowych produktów - konkluduje Rezner.