Thomas Cook promuje swoje marki hotelowe na samolotach

Data publikacji: 14.05.2018 | Autor: Magdalena Plutecka
SENTIDO i Cook’s Club - marki hotelowe koncernu Thomas Cook, do którego należy Neckermann Podróże, pojawiły się na jego samolotach. W ten sposób grupa chce jeszcze bardziej wypromować i zwiększyć świadomość hoteli z własnego portfolio.

Od maja na jednym z airbusów Airbus A321 znalazła się marka SENTIDO Hotels & Resorts. SENTIDO jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Najlepsze lokalizacje, dbałość o szczegóły i gwarancja jakości to wyróżniki brandu dedykowanego dla par, grup i niewielkich rodzin. Marka SENTIDO jest dobrze znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli.

Samolot Sentido
Samolot Cook's Club
Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook's Club, którą grupa wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci. Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Cook’s Club to dobry design, wyśmienite jedzenie, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana przez DJ-ów. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club.

- Obie wersje wyglądają fantastycznie i cieszymy się, że w ten sposób możemy promować nasze marki - powiedział Christoph Debus, dyrektor ds. linii lotniczych w Thomas Cook Group. - W ramach intensywnego programu letniego będziemy latać do wielu nowych miejsc m.in. do Seattle i Phoenix, do Dubrownika, Salonik i na Maderę.

- Dzięki własnym markom hotelowym możemy zaoferować klientom niezapomniane wakacje dostosowane do ich potrzeb i pragniemy, aby doświadczyli tego już od wejścia na pokład naszych samolotów. – powiedział Ingo Burmester, dyrektor generalny Hotels & Resorts. - Naszą strategią jest poprawa jakości marek hotelowych, których obecnie mamy osiem. Kluczowy jest także rozwój linii lotniczych. W tym sezonie zwiększyliśmy liczbę miejsc w naszych samolotach o 10%. Nasi nowi, „latający ambasadorzy” to świetny sposób na połączenie dwóch kluczowych filarów rozwoju naszej grupy." - dodał Burmester.

Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec z bazy w Dusseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego.