Wakacje lato 2019 z Neckermann Podróże już w sprzedaży!

Data publikacji: 28.08.2018 | Autor: Magdalena Plutecka
Neckermann Podróże startuje ze sprzedażą oferty Lato 2019. Już dziś biuro podróży umożliwia rezerwację przyszłorocznych wakacji ze zniżkami sięgającymi 60% i pakietem dodatkowych korzyści. Najnowsza oferta touroperatora to ponad 50 słonecznych kierunków i 3000 obiektów dostępnych z dojazdem własnym lub z przelotem ze wszystkich lotnisk lokalnych.

Miłośnicy doskonale zorganizowanych wakacji już mogą zaplanować przyszłoroczne letnie wakacje z Neckermannem. Biuro podróży startuje ze sprzedażą lata oferując nawet 60% rabaty oraz liczne korzyści przy wczesnej rezerwacji. To m.in. gwarancja najniżej i niezmiennej ceny imprezy oraz możliwość dowolnej zmiany rezerwacji. Klienci, którzy zarezerwują wakacje do końca października, zapłacą zaledwie 5% zaliczki czyli najniższą z oferowanych wśród największych touroperatorów. Na klientów czekają też nawet 100% zniżki dla dzieci, rabaty dla seniorów i nowożeńców oraz wiele nowości produktowych.

Wakacje lato 2019
Najnowsza oferta Neckermanna to ponad 50 słonecznych kierunków. Biuro podróży oferuje bogatą siatkę przelotów liniowych i czarterowych, zapewniając wyloty ze wszystkich lotnisk lokalnych. Korzystając z bazy ponad 3000 obiektów, klienci będą mogli zarezerwować pakiety wakacyjne zarówno na popularnych kierunkach wypoczynku jak Bułgaria, Turcja czy wyspy greckie, jak i tych mniej znanych. W tym roku z Neckermannem będzie można wypocząć także m.in. na Cyprze, hiszpańskiej Ibizie, Costa del Sol, w Czarnogórze, czy też w Portugalii na Algarve i na Maderze. Nowością w ofercie lotniczej będzie również modny wśród Polaków Izrael i grecka Santorini. Neckermann wraca też z szerszą ofertą obiektów na Zakynthos.

- Nasza najnowsza oferta to wiele nowych kierunków, ale też te doskonale znane Polakom, gdzie w tym roku zaoferujemy jeszcze więcej wyselekcjonowanych obiektów - mówi Maciej Nykiel, prezes Neckermann Podróże. - Jednym z takich miejsc będzie niezwykle popularna wśród naszych rodaków grecka wyspa Zakynthos, na której w ramach grupy Thomas Cook proponujemy unikalne hotele brandowe, w tym nowy koncept Cook’s Club - dodaje.

Jak co roku mocną stroną oferty Neckermanna będzie jakość obiektów, wśród których kluczową rolę odgrywają własne hotele grupy Thomas Cook czyli tzw. hotele brandowe dedykowane różnym grupom klientów. W sezonie Lato 2019 Neckermann zaoferuje ponad 130 tego typu obiektów w tym m.in. lubiane przez polskich klientów, atrakcyjne cenowo hotele smartline, komfortowe obiekty SENTIDO, obiekty tylko dla dorosłych Sunprime czy ośrodki dla rodzin SunConnect. Rodzinny wypoczynek z Neckermannem to także 12 klubów Lollo&Bernie z polskimi animatorami. Touroperator przewiduje, że hitem tego roku będzie dedykowany nowemu pokoleniu turystów koncept Cook’s Club, który już zdobywa ich sympatię.

- Świetny design, wyśmienita kuchnia, drinki i zabawa przy muzyce serwowanej przez topowego DJ’a - to założenia konceptu Cook’s Club, który przenosi miejski styl życia do wakacyjnych kurortów - mówi Maciej Nykiel - Pierwszy hotel tego typu otworzyliśmy w tym roku na Krecie i formuła wypoczynku spodobała się naszym klientom. W sezonie Lato 2019 zaoferujemy już 10 takich obiektów - obok Krety także na wyspie Kos, Zakynthos, na Majorce, Ibizie a także w Egipcie, Turcji, i w Bułgarii - dodaje.

Rozwój i oferowanie spersonalizowanych hoteli brandowych to jeden elementów strategii jakościowej Neckermanna. Podobnie, jak i w poprzednim sezonie, klienci biura podróży będą mogli skorzystać także z nowatorskiej usługi wcześniejszej rezerwacji konkretnego numeru pokoju w hotelu. Całodobowa opieka czy program „24h- Satysfakcja” oznaczający natychmiastową pomoc i rozwiązanie ewentualnego problemu w miejscu wypoczynku to unikalny standard Neckermanna i kolejny przykład działań podjętych w obszarze customer experience, które są kluczowe dla realizacji strategii grupy Thomas Cook.

Najnowsza oferta Neckermanna to także szeroka oferta kierunków egzotycznych, do których biuro oferuje codzienne wyloty z dowolnych lotnisk lokalnych. Dzięki technologii grupy Thomas Cook, klienci Neckermanna będą mogli wybrać hotel z bazy ponad tysiąca wyselekcjonowanych obiektów i co najważniejsze skorzystać z aktualnych promocji linii lotniczych takich jak np. AF, KL, EK, QR i wielu innych. Specjalna oferta i rabaty dla nowożeńców do 20%, możliwość rezerwacji dowolnych długości pobytów czy łączenia kilku kierunków podczas jednego wyjazdu (np. Bangkoku z Phuketem, Kenii z Zanzibarem, różnych wysp Malediwów i Seszeli) to tylko niektóre z elementów najnowszej oferty egzotycznej.

Jak co roku wyróżnikiem Neckermanna będzie największa na rynku oferta z dojazdem własnym. Miłośnicy wakacji na 4 kółkach będą mogli skorzystać z bogatej bazy hoteli i apartamentów w najatrakcyjniejszych kurortach turystycznych - w samej Chorwacji touroperator oferuje noclegi w ponad 50 miejscowościach. Najnowsza oferta biura podróży to także parki rozrywki oraz hotele miejskie w 65 najpopularniejszych metropoliach. Neckermann rozwija również ofertę w Polsce - latem 2019 zaoferuje już blisko 300 nowoczesnych, wspaniale położonych obiektów zlokalizowanych w całym kraju od gór aż do Pomorza, w tym zarówno hotele rodzinne, wellness&spa, jak i typowo miejskie. Korzystając z bazy noclegów, klienci będą mogli swobodnie komponować wakacje dodając do nich także oferowane przez touroperatora przeloty.

Oferta Lato 2019 jest już dostępna w systemach rezerwacyjnych a klienci mogą uzyskać informacje na jej temat zarówno na stronie internetowej, jak i u profesjonalnych doradców w biurach podróży na terenie całego kraju. W ostatnich miesiącach touroperator wprowadził wiele udogodnień dla partnerów handlowych m.in. wydłużając pracę help desku, który jest dostępny także w niedzielę czy oferując jednolitą stawkę prowizyjną za sprzedaż oferty katalogowej i last minute. Nowością przy sprzedaży oferty Lato 2019 będzie wcześniejszy system wypłacania prowizji tuż po zarezerwowaniu imprezy. Od maja touroperator ma też nową stronę www.neckermann.pl. Przejrzystość, możliwość wyszukiwania wakacji po różnych kryteriach czy opcja „alertu cenowego”, dzięki któremu klient otrzymuje informację o preferowanych przez niego cenowo ofertach - to tylko niektóre z nowych funkcjonalności. Dużym udogodnieniem dla klientów jest także możliwość zapisywania wybranych ofert, tak aby móc do nich wrócić np. podczas rozmowy z konsultantem w biurze podróży.