Podatek turystyczny na Dominikanie


Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia zmieniają się zasady uiszczania opłaty za kartę turystyczną przy wylocie na Dominikanę.

Od 1.4.2018 opłata ta będzie pobierana za pośrednictwem linii lotniczych, a nie, jak to miało miejsce dotychczas, po wylądowaniu na wyspie.
zobacz więcej
Oto nowe, tymczasowe zasady pobierania opłaty przez linię Condor:

  • Dla wszystkich wyjazdów w terminie 01.04 - 31.10.2018 opłata 9 EUR będzie pobierana od Klientów na lotniskach niemieckich podczas odprawy (jeśli Klienci wylatują z Niemiec), bądź przy wejściu do gate’u (jeśli przelot odbywa się z przesiadką w Niemczech).

  • Dla wszystkich wyjazdów od 01.11.2018 podatek turystyczny będzie już uwzględniony w cenie imprezy.
    Ponieważ nowe zasady wchodzą w życie już od 1 kwietnia prosimy o pilne poinformowanie Klientów.

zobacz mniej

Nowy podatek w Grecji od lata 2018


Szanowni Państwo, zgodnie z nową ustawą, zatwierdzoną przez Rząd Grecji, która w życie wejdzie od dnia 1 stycznia 2018 r, osoby podróżujące do Grecji w roku 2018 zobowiązane będą do uiszczenia podatku turystycznego. Podatek dotyczy wszystkich turystów, niezależnie od standardu wybranego zakwaterowania, różni się jednak jego wysokością.
zobacz więcej
W zależności od standardu i rodzaju podatek będzie kształtował w następującej wysokości (stan wrzesień 2017), podane stawki mogą ulec zmianie.

Hotele:
Opłata za noc/ za pokój:

1* i 2* - 0,50 Euro
3* - 1,50 Euro
4* - 3,00 Euro
5* - 4,00 Euro

Apartamenty:
Oplata za noc/ za pokój:

1* i 2* - 0,25 Euro
3* - 0,50 Euro
4* - 1,00 Euro

Konieczność uregulowania opłaty będzie wymagana również od osób, które swoje pobyty rezerwowały w 2017 r.
zobacz mniej

Neckermann chętnie rekomendowany przez swoich klientów


Klienci Neckermanna chętnie polecają biuro swoim znajomym i rodzinie - w pierwszym kwartale roku touroperator zanotował wysoki wskaźnik rekomendacji (NPS* Net Promoter Score = 52). Pomiar NPS będzie stałym elementem ankiety powyjazdowej, badającej poziom satysfakcji klientów z usług biura podróży.
zobacz więcej
W ramach strategii „high tech, high touch” stawiającej klienta w centrum biznesu, od początku roku na wszystkich rynkach w grupie Thomas Cook wprowadzono ujednolicone badania ankietowe poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów. Touroperator znacznie rozszerzył ankietę poddając ocenie nie tylko sam wyjazd, ale cały proces korzystania z usług biura podróży od momentu planów wakacyjnych i wyboru oferty, poprzez jej zakup, wyjazd, aż po powrót z wakacji. Obok standardowych pytań dotyczących oceny poszczególnych elementów składających się na pakiet turystyczny takich jak przelot, zakwaterowanie czy opieka rezydenta, znalazły się w niej również te uwzględniające poziom opieki „przed” i „po” - wyjazdowej. Ankieta jest wysyłana online do każdego klienta, po jego powrocie z wyjazdu.

- Dbając o jak najwyższy poziom usług, staramy się zrozumieć wszystkie aspekty doświadczeń klientów. - mówi Agnieszka Chwedorczuk, która objęła nowo utworzone stanowisko managera ds. relacji z klientami. - Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów na każdym etapie podróży jest kluczowe. Na podstawie tej wiedzy możemy doskonalić nasze produkty, ale też ulepszać procesy, obsługę, budując długofalowe relacje, które szczególnie na polskim, mocno konkurencyjnym rynku usług turystycznych są cenne - dodaje.

Stałym elementem ankiety powyjazdowej jest też badanie poziomu wskaźnika NPS (Net Promoter Score) mówiącego o gotowości do rekomendacji firmy swoim znajomym i rodzinie. W pierwszym kwartale roku Neckermann zanotował NPS = 52 (*na podstawie 1300 ankiet) co potwierdza dużą lojalność i zaufanie do marki. Wartości dodatnie NPS uznawane są za wynik dobry a wartości powyżej 50 za doskonały. W przypadku światowej czołówki NPS sięga 50-80.

- Rekomendacja to coś więcej niż satysfakcja i lojalność. - mówi Agnieszka Chwedorczuk. - Wskaźnik NPS jest dla nas istotny, gdyż zawiera deklarację, iż otrzymana jakość jest tak dobra, by skłaniać do polecenia usług najbliższym osobom: rodzinie i znajomym. Fakt posiadania tak wielu promotorów marki cieszy, ale też zobowiązuje, dlatego stałe monitorowanie i analiza wskaźnika rekomendacji będzie dla nas głównym narzędziem pomiaru jakości budowanych z klientami relacji - dodaje.

Rozszerzone badania ankietowe to kolejny przykład działań podjętych w obszarze customer experience (zarządzanie doświadczeniami klientów), które są kluczowe dla realizacji strategii grupy. Ważnym krokiem było także uruchomienie Connected Service czyli nowoczesnego systemu komunikowania się zapewniającego klientom kompleksową 24h obsługę w wybranych miejscach wypoczynku. Od 1.10.2015 zmieniło się również logo Neckermanna na Słoneczne Serce będące znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak zaufanie i troska o klienta.

Więcej: https://www.neckermann.pl/przydatne-informacje/o-firmie/opinie-klientow/

*Net Promoter Score - NPS jest wskaźnikiem mówiącym o gotowości do rekomendacji firmy swoim znajomym i rodzinie. W badaniu będącym podstawą ustalenia wskaźnika prosi się klientów by ocenili posługując się skalą od 0 do 10, gdzie 0 oznacza „zupełnie nieprawdopodobne”, a 10 – „bardzo prawdopodobne”, na ile prawdopodobne jest to, że polecą usługi firmy swojemu przyjacielowi lub znajomemu. Osoby, które wskażą ocenę 10-9 są określani mianem promotorów (ang. “promoters”, wskazujące 8-7 to neutralni a 6-0 to krytycy (ang. “detractors”). Wskaźnik NPS = P – D, gdzie P to procent promotorów w badanej populacji a D to procent krytyków w badanej populacji. Klientów, którzy zaliczają się go grona neutralnych nie uwzględnia się w analizie.
zobacz mniej

Honorujemy Ogólnopolską Kartę Seniora


Neckermann Podróże przystąpił do programu Ogólnopolska Karta Seniora, w ramach którego seniorzy (osoby powyżej 60 roku życia) mogą korzystać ze zniżek na wybrane produkty i usługi. W ramach współpracy, osoby posiadające Ogólnopolską Kartę Seniora mogą uzyskać zniżkę w wysokości 2% na wakacje z Neckermann Podróże.
zobacz więcej
Obecnie z Ogólnopolskiej Karta Seniora korzysta już ponad 65 tysięcy seniorów. Karty wystawiane są imiennie i wydawane m.in. na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, w Klubach Seniora oraz targach i wydarzeniach dla seniorów. Więcej o Ogólnopolskiej Karcie Seniora: http://glosseniora.pl/strona/oks

Regulamin akcji - kliknij tutaj
zobacz mniej