Neckermann najlepszym wakacyjnym touroperatorem dla biznesu


Neckermann Podróże znalazł się wśród tegorocznych laureatów Business Traveller Awards, jednej z najbardziej prestiżowych nagród branży turystycznej.

Już po raz trzeci czytelnicy polskiej edycji magazynu Business Traveller i podróżujący biznesmeni wybrali najlepsze marki. Co roku redakcja magazynu organizuje plebiscyt, w którym na podstawie własnych doświadczeń rekomendują najlepsze produkty na rynku podróży służbowych. Neckermann zwyciężył w kategorii „Najlepszy wakacyjny touroperator dla biznesu”.

W edycji 2015 przyznano nagrody w 35 kategoriach. Obok Neckermanna w gronie zwycięskich marek znalazły się m.in.: Samsung, Dell, Lufthansa, LOT, Singapore Airlines, Emirates, Qatar Airways, Accor, Sheraton, Avis i Dr Irena Eris.

Nagrody Business Travellera przyznawane są na podstawie wyników ankiety. W tym roku w badaniach przeprowadzonych przez firmę Deloitte wzięło udział 1005 respondentów, wśród których zdecydowaną większość stanowili managerowie, członkowie i prezesi zarządów firm, specjaliści, właściciele oraz prowadzący małe firmy.


W ponad 80% były to osoby mieszkające w największych polskich miastach, często korzystające z przelotów i hoteli na całym świecie, aktywne i mające wśród swoich hobby m.in. narciarstwo, żeglarstwo i nowe technologie.

- Nasi polscy czytelnicy wybierają najlepszych z was już po raz trzeci. Nasze rekomendacje to najlepszy drogowskaz na służbową i - nie tylko służbową podróż. To nagroda szczególnie cenna, bo wasze produkty i usługi zyskują zaufanie nie nas, redakcji i wydawcy (…) tylko naszych czytelników, którzy, często jako „heavy users”, korzystają z waszych propozycji - powiedział podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 lutego w Villi Foksal w Warszawie, Robert Grzybowski, wydawca polskiej edycji Business Travellera.

- To dla nas ogromny zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę. Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że przyznawane przez wymagających jurorów - konsumentów, którzy na co dzień korzystają z różnego rodzaju usług turystycznych. Cieszymy się, że nasz wysiłek i dbałość o jak najwyższą jakość naszych usług zostały docenione. - powiedziała Magda Plutecka, PR Manager Neckermann Podróże.

Business Traveller to prestiżowy brytyjski magazyn ukazujący się od 1976 r. traktujący o podróżach biznesowych. Jego tematyka skupia się wokół informacji i porad na temat wyboru linii lotniczych, hoteli, wypożyczalni samochodów, programów lojalnościowych, czy organizacji konferencji i wyjazdów motywacyjnych dla firm. W Polsce miesięcznik ukazuje się od 2009 roku. Gale Business Traveller Awards mają bogatą historię. Organizuje je większość z 11 narodowych edycji a od wielu lat jego coroczne gale przyciągają linie lotnicze, sieci hotelowe, biura podróży i szereg innych branż powiązanych z podróżami.

Więcej: http://businesstraveller.pl/raporty/business-traveller-awards-2015-oto-wasze-rekomendacje

Fan page z Różą Kolumba


Nasz Facebookowy fan page został wyróżniony w VII edycji konkursu organizowanego przez magazyn Wiadomości Turystyczne na najlepszy produkt do komunikacji z klientem w biurze podróży. Otrzymaliśmy Różę Kolumba 2015 - wyróżnienie w kategorii mediów internetowych. Czy już jesteś naszym fanem? www.facebook.com/Neckermann.Biuro.Podrozy

Neckermann Superbrand 2013


Neckermann Polska już po raz trzeci został uznany za jedną z najsilniejszych marek i zdobył tytuł Superbrand 2013 podkreślając swoją wysoką pozycję na polskim rynku turystycznym.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat, obecnie w ponad 87 krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie. Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013, odznaczają się następującymi cechami: mają wysoką rozpoznawalność na polskim rynku (silna obecność i znajomość marki), oferują produkty i usługi wysokiej jakości i są polecane przez konsumentów oraz mają dużą siłę wizerunkową w oczach ekspertów.

- Ostatni rok mocno zweryfikował rynek usług turystycznych pod kątem wiarygodności i jakości usług touroperatorów. Tym bardziej dziękujemy za tak prestiżowe wyróżnienie, które świadczy o sile marki Neckermann i jej uznaniu wśród klientów – powiedziała Magda Plutecka-Dydoń PR Manager Neckermann Polska.

Siódma edycja Superbrands to wyjątkowo zaostrzone kryteria selekcji najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich w Polsce. W tym roku to konsumenci mieli decydujący wpływ na wyniki końcowe. W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz z oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.

Certyfikat Superbrands 2013, uprawniający do używania tytułu Superbrand 2013 uzyskało tylko 318 marek, co stanowi zaledwie 17% z początkowej puli przedstawionej do oceny.

Statuetka Touroperator Roku 2012


Neckermann zajął II miejsce w konkursie na Touroperatora Roku 2012 organizowanego przez Izbę Turystyki RP i Regionalne Izby Turystyki przy współudziale redakcji TTG Polska.
Biura agencyjne oceniały touroperatorów przyznając im punkty w następujacych kryteriach:

1) Najwięcej sprzedanych miejsc lub największy obrót,
2) Działalność przedstawicieli terenowych i działów agencyjnych,
3) System rezerwacyjny, materiały reklamowe i strona www,
4) Pomoc dla agentów / szkolenia, study toury oraz pomoc w ciężkich sytuacjach (pomyłki w rezerwacjach, reklamacje i inne).

Oddanie głosu było formą oceny i podziękowania tym touroperatorom, którzy rzetelnie i uczciwie pracują na rzecz wspólnych klientów, a także dbają o dobre relacje z agentami turystycznymi.
Nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że w tym roku w konkursie wzięła udział rekordowa liczba 1467 agentów.

Nasze Rodzinne wakacje triumfują


Katalog "Rodzinne wakacje" został jednogłośnie wybrany najlepszym katalogiem na rynku i nagrodzony "Różą Kolumba 2012".

Ta wyjątkowa nagroda przyznana nam została przez Kapitułę IV edycji konkursu organizowanego przez redakcję Wiadomości Turystycznych. W jej skład wchodzą eksperci wielu dziedzin m.in. : redaktorzy, przedstawiciele PIT-u, prawnik, grafik, agent turystyczny oraz pilot wycieczek. Katalogi były oceniane m.in: pod kątem dostosowania formy do potrzeb czytelnika, zawartości merytorycznej, poprawności redakcji, opracowania graficznego, przejrzystości, jakości druku i zgodności prawnej. Uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się w 20 kwietnia, podczas imprezy inaugurującej Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2012.
Nasz katalog zajął pierwsze miejsce wśród 65 nadesłanych katalogów!
NAgroda Róża Kolumba

Statuetka Touroperator Roku 2012


Neckermann został nagrodzony przez czołową wywiadownię gospodarczą Dun and Bradstreet Poland Certyfikatem „Przejrzysta Firma", świadczącym o rzetelności w wywiązywaniu się z obowiązku publikacji sprawozdań finansowych. Dany Certyfikat jest wyrazem wiarygodności i uczciwości finansowej firmy.

Statuetka Touroperator Roku 2012


Neckermann został nagrodzony przez czołową wywiadownię gospodarczą Dun and Bradstreet Poland Certyfikatem „Przejrzysta Firma", świadczącym o rzetelności w wywiązywaniu się z obowiązku publikacji sprawozdań finansowych. Dany Certyfikat jest wyrazem wiarygodności i uczciwości finansowej firmy.

ThomasCook.pl Dobrą Stroną Turystyki


ThomasCook.pl uznano za najlepszą stronę biura podróży w plebiscycie Dobra Strona Turystyki organizowanym podczas XX Tour Salon w Poznaniu. Dobra Strona Turystyki to jedyny w Polsce przegląd stron internetowych branży turystycznej i hotelarskiej, w którym specjaliści i praktycy marketingu internetowego wyróżniają najbardziej profesjonalne i interesujące witryny www.

Należący do Neckermanna portal ThomasCook.pl to unikalny i nowoczesny serwis, w którym w pełni online można zarezerwować wycieczkę, bilet lotniczy, hotel w Polsce i zagranicą czy też wynająć samochód w dowolnym miejscu na świecie. Portal powstał z myślą o tym, aby „przybliżyć" wakacje do kilku kliknięć. Hasło „Twój portal na świat" przekazuje idee łatwego dostępu do szerokiej oferty turystycznej. Zapraszamy na www.thomascook.pl.

ThomasCook.pl Dobrą Stroną Turystyki


ThomasCook.pl uznano za najlepszą stronę biura podróży w plebiscycie Dobra Strona Turystyki organizowanym podczas XX Tour Salon w Poznaniu. Dobra Strona Turystyki to jedyny w Polsce przegląd stron internetowych branży turystycznej i hotelarskiej, w którym specjaliści i praktycy marketingu internetowego wyróżniają najbardziej profesjonalne i interesujące witryny www.

Należący do Neckermanna portal ThomasCook.pl to unikalny i nowoczesny serwis, w którym w pełni online można zarezerwować wycieczkę, bilet lotniczy, hotel w Polsce i zagranicą czy też wynająć samochód w dowolnym miejscu na świecie. Portal powstał z myślą o tym, aby „przybliżyć" wakacje do kilku kliknięć. Hasło „Twój portal na świat" przekazuje idee łatwego dostępu do szerokiej oferty turystycznej. Zapraszamy na www.thomascook.pl.

Fidelity Trophy 2009


W ramach obchodów okrągłej, 50-tej rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Marokiem, Neckermann Polska jako czołowy organizator imprez w tym kraju, został uhonorowany przez Ambasadę Królestwa Maroka nagrodą "Fidelity Trophy"

Neckermann w czołówce polskich firm


Neckermann już po raz trzeci został wyróżniony w konkursie Dobra Firma 2009, organizowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" w ramach rankingu Lista 2000.

Biuro podróży znalazło się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw, które uzyskały najlepsze wyniki finansowe. Ranking opracowano na podstawie otrzymanych sprawozdań finansowych za rok 2008. W tym roku ankiety trafiły do ponad 4000 firm, z których 2000 znalazło się w rankingu a tylko 19 z nich wyróżniono tytułem Dobra Firma.

Neckermann w czołówce polskich firm


Neckermann już po raz trzeci został wyróżniony w konkursie Dobra Firma 2009, organizowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" w ramach rankingu Lista 2000.

Biuro podróży znalazło się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw, które uzyskały najlepsze wyniki finansowe. Ranking opracowano na podstawie otrzymanych sprawozdań finansowych za rok 2008. W tym roku ankiety trafiły do ponad 4000 firm, z których 2000 znalazło się w rankingu a tylko 19 z nich wyróżniono tytułem Dobra Firma.

Neckermann Superbrand 2013


Neckermann Polska już po raz drugi został uznany za jedną z najsilniejszych marek i zdobył tytuł Superbrand 2012 podkreślając swoją silną pozycję na polskim rynku turystycznym. Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat w ponad 85 krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie.
Według definicji: „Superbrand - to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.

- Tytuł Superbrand jest dla nas ważnym wyróżnieniem i tym bardziej cennym, że przyznawanym przez naszych największych jurorów, czyli konsumentów. Cieszymy się, że w ich świadomości marka Neckermann jest synonimem udanych wakacji – powiedziała Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja powołana z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek. W sześciu polskich edycjach programu tzw. Rada Marek − niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu − wyłaniała grupę liderów, opierając się
o ich rozpoznawalność, unikalny charakter korzyści, które oferują, czy siłę więzi z klientami. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2800 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.

Róża Kolumba 2012 dla Rodzinnych wakacji


Katalog "Rodzinne wakacje" został jednogłośnie wybrany najlepszym katalogiem na rynku i nagrodzony "Różą Kolumba 2012". Ta wyjątkowa nagroda przyznana nam została przez Kapitułę IV edycji konkursu organizowanego przez redakcję Wiadomości Turystycznych. W jej skład wchodzą eksperci wielu dziedzin m.in.: redaktorzy, przedstawiciele PIT-u, prawnik, grafik, agent turystyczny oraz pilot wycieczek. Katalogi były oceniane m.in: pod kątem dostosowania formy do potrzeb czytelnika, zawartości merytorycznej, poprawności redakcji, opracowania graficznego, przejrzystości, jakości druku i zgodności prawnej. Uroczyste wręczenie dyplomów odbyło się w 20 kwietnia, podczas imprezy inaugurującej Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2012. Nasz katalog zajął pierwsze miejsce wśród 65 nadesłanych katalogów! W dobie internetu i śmiałych form reklamy, katalog drukowany odgrywa coraz bardziej prestiżową rolę pozostając nie tylko opisem oferty, ale przede wszystkim wizytówką biura podróży, która trafia w ręce Klienta. Cieszymy się, że Neckermann jest tak wysoko oceniany. Otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów z biur podróży za co bardzo dziękujemy.

Godło Jakości Obsługi


Z przyjemnością informujemy, że nasze biuro otrzymało

Godło JAKOŚCI OBSŁUGI

i znalazło się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce które otrzymały najwyższą ocenę jakości obsługi, dzięki opiniom 200-tysięcznej społeczności konsumentów.

Program Jakość Obsługi, którego wyniki publikuje Rzeczpospolita trwa nieprzerywalnie już trzeci rok. Jego unikalność i ogromna popularność wynikają z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu nagrody mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce.

Lider Obsługi w branży turystycznej 2008


Z przyjemnością informujemy, że Neckermann Polska został Liderem Obsługi w branży turystycznej według sondy przeprowadzonej przez Manager Magazin.

Manager Magazin przeprowadził akcję "Szukamy polskich Liderów Obsługi", czyli firm, które słyną w kraju z doskonałego serwisu. Przez 2 miesiące czytelnicy magazynu brali udział w sondzie internetowej i wskazywali swoich Liderów i anty-Liderów z listy największych przedsiębiorstw z danej branży. Neckermann Polska zdobył najwyższe poparcie wśród czytelników magazynu.

Dziękujemy wszystkim klientom za uznanie i zaufanie!

O firmie


Dla Klientów


Dla Partnerów